Річтрак Mitsubishi RB

Замовити консультацію

Варіації моделей і характеристики

Моделі RB14N3L (С) RB12N3L RB16N3 (Н) RB20N3 (Н,НХ)
Центр завантаження, мм 600 600 600 600
Вантажопідйомність, кг 1 400 1 200 1 600 2 000
Міжстелажний проліт, мм 2 833 2 751 2 857 2 938
Тип палива Електро Електро Електро Електро
Висота підйому, мм 3 200 – 7 250 (8 950) 3 200 – 7 250 4 800 – 8 950 (10 800) 4 800 – 8 950 (12 100)

Нова серія річтраків Mitsubishi пропонує компоненти високої якості разом із кращим ергономічним дизайном та високою продуктивністю. Техніка розроблена для забезпечення бездоганної ергономіки місця оператора та посилення безпеки під час роботи. Неперевершена продуктивність підйому, динаміка ходу, менший термін простою, зручність технічного обслуговування є результатом застосування більш ніж 50-річного досвіду Mitsubishi. Сімейство річтраків Mitsubishi складається з 8 моделей вантажопідйомністю від 1,2 до 2,5 тонн і висотами підйому до 12м, включаючи модель для роботи в стелажах Drive-In.

Нове сидіння серії N3 пропонує високий рівень якості гідравлічної підвіски, воно є зручним для багатьох операторів, оскільки його положення можна регулювати у багатьох напрямках. Спеціальна конструкція спинки покращує мобільність оператора, бо має загострену форму. Це дозволяє оператору швидко перейти з огляду вліво на огляд вправо (вперед / назад). Як і на попередніх моделях оператор може з'їхати вниз і відхилити спинку назад для оптимального огляду вгору при штабелюванні.

Опційний підголовник дає ще більшу підтримку та забезпечує ще кращий комфорт. Спеціальна поперекова опора доводить ергономічний дизайн нового крісла до досконалості. Нова конструкція підлокітника, що рухається, включає в себе маленьке рульове колесо і дає сильне відчуття сучасності.

Можливості регулювання крісла:

Нове крісло оператора можна відрегулювати в 5 різних напрямках для оптимального положення сидіння. І великі та маленькі оператори зможуть знайти своє ідеальне налаштування.

• Ковзання вперед-назад за допомогою ручки під кріслом.

• Налаштування ваги (сили підвіски) за допомогою кнопки спереду.

• Нахил прямого положення спинки може бути зафіксований у трьох позиціях.

• Налаштування висоти та кута підголівника

• Налаштування підлокітника

Додатково можна замовити сидіння для роботи в морозильних камерах.

Спеціальна конструкція секцій захисного даху гарантує оптимальний панорамний огляд. Конструкція не блокує огляд оператора під час огляду на всі боки. Захисні секції розміщені таким чином, щоб мати мінімально можливу перешкоду верхньому огляду оператора. Велика підніжка спрощує посадку та висадку з річтраку, тому що вона має невелику висоту та допоміжну ручку для входу в салон. І лівий і правий підлокітник можна відрегулювати за довжиною та висотою. Можливість керування частинами підлокітників, що рухаються, і панелі приладів легко розпізнається завдяки жовтим кнопкам.

Доступно дві альтернативні опції кермового управління. Стандартне міні кермо на підлокітнику забезпечує кращу ергономічність, і дає можливість водієві залишатися всередині річтрака у разі виникнення аварії або екстреного гальмування.

Новою особливістю серії N3 є покращений простір для встановлення додаткового обладнання в кабіні. Такого як панель рукописного введення, монітори, сканери, ПК для керування складом. Стійка навпроти оператора дозволяє розмістити прості та ергономічні RAM установки.

Салон містить достатній простір для ніг оператора, а підлога з електроприводом може бути піднята на 70 мм, що надає комфорт низьким операторам. Більше місця для зберігання та можливість встановлення додаткового обладнання, такого як ручна рація або сканер зчитування штрих-коду, надає водієві кращу практичну та чітко структуровану функціональність. Іншою гарною особливістю є опція DC виходу на 12V на панелі приладів. На додаток до цього було збільшено місце для зберігання документів, пляшок та ін. речей.

Опційну кабіну для роботи в морозильних камерах було повністю реконструйовано, щоб відповідати нинішнім бажанням оператора, які стосуються комфорту та безпеки. Під час встановлення кабіни захисний дах буде замінено безпосередньо кабіною. Усі вікна та сегменти даху кабіни були розроблені для оптимального огляду оператора. Наприклад, секція даху не має перетинок, зате складається з міцного та безпечного скла. Вигнуте вітрове скло скорочує кількість відблисків, тоді як міцні двері з додатковою перетинкою забезпечують максимальну ізоляцію.

Повністю оновлений LCD дисплей з діодними індикаторами та клавіатурою розміщені на тій же панелі, що сенсорне управління на підлокітнику. Оператор має можливість налаштувати положення блоку згідно з довжиною його руки.

 

Новий дисплей поєднує в собі діодні попереджувальні індикатори, індикатор розряджання батареї, індикатор положення рульового колеса та безпосередньо дисплей LCD. LCD дисплей використовується для функції входу з PIN-кодом, перегляду дати та часу, врахування кількості мотогодин та кодів помилок. Додатково сервісний фахівець матиме можливість зайти до сервісного меню (BITE). За допомогою клавіатури можна увійти в меню, налаштувати деякі функції, такі як центрування та горизонтальне позиціонування вил та ін.

Індикатор розряджання батареї відображає заряд у 10 сегментах. Очевидно, коли всі сегменти заповнені, то батарея повністю заряджена. Коли заливання останнього жовтого сегмента зникає; заряд батареї менше 25% та індикатор “Low Batt” загоряється на LCD дисплеї. Коли заряд батареї досягає 20%, функція підйому буде блокована, загориться останній червоний сегмент і блимає індикатор. У цей момент найкраще зарядити батарею.

Бортовий комп'ютер серії N3 пропонує Систему Підтримки Стабільності S3, яка приносить великі переваги, говорячи про продуктивність річтраку. Ця система автоматично знижує швидкість річтраку на поворотах, а також значно знижує можливість перекидання. При обробці вантажів на висоті, швидкість висування та нахилу щогли також знижується. Завдяки підтримці стабільності недосвідчений оператор може виконувати операції швидше, ніж він міг це робити в режимі максимальної продуктивності. Недосвідчений водій виконуватиме роботу швидше та безпечніше. S3 збільшує безпеку та продуктивність незалежно від досвіду оператора, таким чином знижуючи вартість оплати персоналу.

Гідравлічна система

розміщена в каретці висування щогли, що знижує кількість гідравлічних трубок, що використовуються, і підвищує надійність. До того ж, це виключає розливи масла в області приводу/управління у разі витоку. Нова вбудована система амортизації в гідравліці надає дуже добрий і точний горизонтальний рух щогли.

Синхронне керування відразу трьома гідравлічними функціями, такими як висування щогли, підйом і нахил – це звичайні можливості річтраків Mitsubishi. Так як висота підйому вил дуже висока, існує функція "м'якої зупинки", яка уповільнює швидкість підйому останніх 1/2 метра, і скорочує навантаження на гідравлічну систему та циліндри. До того ж було знижено рівень шуму.

 

Система нахилу.

Нахил безпосередньо щогли - це явна перевага перед конкурентами, принаймні для нормальних висот підйому. Mitsubishi пропонує в стандартній комплектації похилі щогли з висотою підйому до 11500 мм, при виборі щогл, буде використаний нахил вил.

 

Похила щогла має незаперечні переваги:

Коли палети знімаються зі стелажу, вони відтягуються у напрямку до річтрака нахилом назад, у той же час вони знімаються з полиці. Це покращує стійкість і знижує значення необхідної ширини проходу в порівнянні з нахилом вил. Вантажі обробляються швидше, таким чином покращуючи продуктивність.

Якщо палети, розміщені на полиці, звисають зі стелажу, все ще можна розмістити палету на полиці, яка знаходиться вище, за допомогою нахилу щогли вперед, що виключає ризик падіння палет. Ця можливість збільшує безпеку та швидкість обробки вантажів. Використовуючи нахил вил, неможливо нахилити щоглу вперед і забрати вантаж, якщо на рівні нижче звисає палет.

 

Вила, каретка та бічне зміщення.

Вила виготовлені з матеріалів найвищої якості та поставляються з унікальною спинкою вил Optima, яка стійка до зношування. До того ж вила ідеально рівні по всій поверхні та на спинці, що сприяє встановленню подовжувача вил. Це підвищує безпеку при обробці та знижує вартість установки навісного обладнання. У стандартну комплектацію нового річтрака входить вбудоване бічне зміщення, річтрак в той же час має мінімально можливі розміри АST і максимально можливі залишкові вантажопідйомності.

⠀⠀

Замовити консультацію