Моделі | PS | PSH | PSL | PSP | PDP |
---|---|---|---|---|---|
Центр завантаження, мм | 600 | 600 | 600 | 600 | 600 |
Міжстелажний проліт, мм | 2 315 | 2 428 | 2 195 | 2 390 | 2 430 |
Тип палива | Електро | Електро | Електро | Електро | Електро |
Вантажопідйомність, кг | 1 250 | 1 600 | 1 250 | 1 250 | 2 000 |
Висота підйому, мм | 4 200 | 5 400 | 2 090 | 5 400 | 2 090 |
Сімейство штабелерів PS використовує запатентовану 4-х опорну конструкцію, що значно збільшує стійкість, особливо на великих висотах (2 вантажні опори, 1 привід та 1 підтримуюче колесо), при цьому штабелери надійні та ергономічні. Частиною цієї продуманої конструкції є зміщена вправо рукоятка управління, поєднана безпосередньо з ведучим колесом, яка дозволяє оператору керувати штабелером швидше й безпечніше, а також покращує видимість при роботі з високими палетами.
AC двигун використовується в серії UniCarriers AC-TECH та є індукційним мотором, де від ротора до статора не передається струм. Струм електромагнітним способом вводиться в ротор, це означає, що AC двигун не потребує вузлів, які необхідні DC двигуну, щоб передати струм від ротора до статора. AC двигуни вимагають менш регулярного обслуговування, ніж DC двигуни.
AC двигун більш ефективний та надійний, і може забезпечити більше потужності при однакових розмірах двигуна. Неперевершена потужність і крутний момент, простота конструкції двигуна та більш ефективне відновлення енергії під час гальмування є ключовими аспектами, які роблять систему AC кращою, ніж DC.
Електричне гальмування виникає в основному в момент відпускання педалі акселератора та під час зміни напрямку руху. Контролер фіксує запит на зупинку або вповільнення і створює зворотну силу в двигуні. По суті, двигун стає генератором і посилає струм у напрямку, протилежному АКБ для рекуперації. У порівнянні з DC, технологія AC дозволяє значно поліпшити відновлення енергії АКБ - більше енергії повертається в батарею.
![]() |
Вся складська техніка UniCarriers розроблена для роботи у прохолодному складі (від 1 °С) і має в базовій комплектації захист осей від корозії. Також доступні модифікації «Cold Store Heavy Duty» для роботи в морозильних камерах до -35 °С. Ергономічна рукоятка захищена від вологи і, крім основних органів управління підйомом і рухом, включає в себе борткомпьютер з LCD-екраном з підсвічуванням та клавіатурою. Борткомпьютер у рукоятці з'єднаний з усіма основними компонентами за допомогою CAN-шини. CAN-шина - це інтерфейс передачі інформації між електричними компонентами за допомогою струму низької напруги. Таке рішення зменшує кількість електропроводки і реле, що значно покращує відмовостійкість і безпеку техніки. Крім того, CAN-шина спрощує технічне обслуговування. . |
|
Доступ по ПІН-коду - у борткомпьютері можна зареєструвати 100 ПІН-кодів для кожного оператора. Таким чином, тільки оператори, що мають допуск та відповідні навички, можуть експлуатувати візок, що виключає несанкціоноване використання сторонніми особами. Більш того, ведеться журнал статистики використання останніх 30 сесій роботи візка, що дозволяє завжди знати, який оператор працював з нею, коли і протягом якого часу (окремий облік годин для кожного оператора). Додатково можна встановити датчики удару, тоді в разі пошкодження техніки можна буде дізнатися, який саме оператор це зробив. Кожен ПІН-код можна «прив'язати» до одного з чотирьох профілів оператора. У кожному профілі можна встановити індивідуальні налаштування продуктивності для різних груп операторів. Режим обмеження швидкості «Creep speed». |
|
![]() |
⠀⠀
![]() |
Система бортової діагностики «B.I.T.E.» (Built In Test Equipment), яка дозволяє обслуговувати візок без застосування зовнішніх електронних пристроїв або ноутбука. Ведеться журнал помилок та основних параметрів роботи, включаючи журнал температур основних вузлів. За допомогою B.I.T.E. сервісний інженер або інженер підприємства може налаштовувати параметри роботи візка. Також можна подивитися показники датчиків у реальному часі під час роботи. Функція автоматичного відключення: в разі простоювання техніка переходить у режим очікування, а ще через деякий час повністю вимикається, що виключає розряд тягової батареї, якщо візок забули вимкнути. Функція «Creep Home»: якщо заряд батареї досягає порога у 20%, функція підйому щогли вимикається, але штабелер все ще можна відвезти своїм ходом для підзаряджання тягової батареї. Штабелери UniCarriers PS можна замовити в модифікації з підйомом вантажних опор, тоді можна перевозити 2 палети одночасно (1 на вилах і 1 на опорах), що значно збільшує продуктивність. Також доступна модель з широко розташованими опорами для роботи із закритими палетами. |
|